Historia

mgr Barbara Szlęzak

Pierwsze kroki z pacjentami stawiała na uczelni Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach na kierunku Fizjoterapii. Tam właśnie zaczęła się jej przygoda z „ciałem” i jego kontrolą w statyce i dynamice. Po drodze została mamą trójki dzieci, pomimo, że w okresie macierzyństwa nie pracowała, ciągle analizowała swoje ciało pod kątem stabilności, funkcji, jakie musi pełnić i jaki to wysiłek dla całego szkieletu, mięśni i układu nerwowego, ponieważ ciąża, poród a następnie bycie mamą to wielki trud i ogrom pracy.

Po powrocie do gabinetu zaczęła poszerzać swoje kompetencje w dziedzinie uroginekologii, dlatego też odbyła szkolenia, które ułatwiły jej poruszanie się w tym obszarze.

Praca jest dla niej przyjemnością, a efekty pracy – nagrodą i szczęściem w codziennym życiu. Na co dzień pracuje z osobami, które chcą poprawić swoją jakość życia, poczuć swoje ciało i mieć nad nim kontrolę aby codzienność była łatwiejsza.

Specjalizuje się m.in w:

• nietrzymaniu moczu,
  • obniżeniu narządów miednicy,
  • bólach okolicy miednicy (ból spojenia łonowego, ból stawów krzyżowo-biodrowych),
  • bólach w trakcie stosunku,
  • bólach menstruacyjnych,
  • rehabilitacji w ciąży (bóle kręgosłupa i głowy, zapobieganie nietrzymania moczu, ćwiczenia w trakcie ciąży, masaż krocza od 35 tygodnia ciąży)
  • rehabilitacji w połogu (praca na bliźnie po cesarskim cięciu lub po nacięciu krocza, praca nad rozstępem mięśnia prostego brzucha, ćwiczenia usprawniające funkcje mięśni dna miednicy oraz mięśni szkieletowych),
  • treningu mięśni dna miednicy,
  • przygotowaniu i usprawnianiu po zabiegach chirurgicznych z zakresu ginekologii

Fizjosport Michał Ślęzak © 2023 Created by Webiko